17 فوریه

جراح مغز و اعصاب شمال

آیا بهترین جراح مغز و اعصاب شمال را می شناسید ؟ افراد در صورت مواجهه با مشکلاتی اعم از دیسک کمر و گردن ، بیرون زدگی دیسک کمر و گردن ، شکستگی های مهره های کمر و گردن ، سکته مغزی ، تصادف و ضربه مغزی ، خونریزی مغزی ، تومور مغزی و دیگر بیماری های مرتبط با مغز و اعصاب و سیستم عصبی می بایست بهترین جراح مغز و اعصاب را برگزینند. از این رو بهتر است افراد بهترین جراح مغز و اعصاب شهر محل سکونت خود را بشناسند تا در صورت رویارویی با هر یک از اختلالات فوق به ایشان مراجعه نمایند. دکتر روزبه شمس امیری ، بهترین جراح مغز و اعصاب در گرگان است. عزیزانی که در شمال ایران قرار دارند برای درمان بیماری های مربوط در این زمینه می توانند به ایشان مراجعه نمایند.

 

جراح مغز و اعصاب شمال - دکتر شمس

 

دکتر روزبه شمس امیری ، متخصص جراحی مغز ، اعصاب و ستون فقرات و بهترین جراح مغز و اعصاب شمال کشور می باشند و بهترین خدمات در حوزه مغز و اعصاب و ستون فقرات را به مراجعین خود ارائه می نمایند و تاکنون نتایج موفقیت آمیزی را برای مراجعین شان رقم زده اند. ایشان همچنین دوره تکمیلی فلوشیپ نورواندوسکوپی جراحی قاعده جمجمه و هیپوفیز را در کشور ایتالیا گذرانده اند و در جراحی تومورهای هیپوفیز و عروق مغز تبحر خاصی دارند.

اهمیت انتخاب بهترین جراح مغز و اعصاب

بدن انسان دارای یک سیستم عصبی پیچیده است که قادر به ارسال و دریافت همزمان حجم زیادی از اطلاعات می باشد. سیستم عصبی از دو بخش مجزا تشکیل یافته است که عبارتند از :

طبق نظر بهترین جراح مغز و اعصاب شمال ، سیستم عصبی مرکزی شامل مغز و نخاع ، که مغز موظف به کنترل کلیه ارگان ها و عملکرد تمامی اعضای بدن می باشد. بدین نحو که بوسیله مسیرهای عصبی به بخش های مختلف بدن پیام ارسال می کند و پیام هایی را از بدن و محیط پیرامون ، دریافت می کند. سیستم عصبی محیطی ؛ یعنی عصب هایی که خارج از محدوده مغز و نخاع می باشند.

 

جراح مغز و اعصاب شمال _ دکتر امیری

 

بنابراین به دلیل اهمیت ویژه ای که این عضو از بدن دارد ، انتخاب بهترین متخصص مغز و اعصاب گلستان ، در هنگام بروز مشکل برای این عضو حیاتی بدن به منظور تشخیص و درمان به موقع بیماری ، بسیار حائز اهمیت می باشد. لازم به ذکر است که نتایج این جراحی به مهارت و سابقه جراح مغز و اعصاب و همچنین ظرافتی که در حین جراحی جهت کسب نتیجه مطلوب بکار می گیرد وابستگی شدیدی دارد ، لذا انتخاب بهترین جراح مغز و اعصاب شمال ، تاثیری انکار ناپذیر در نتایج به دست آمده از جراحی مغز و اعصاب در گلستان ، دارد. افزون بر موارد فوق ، تشخیص به هنگام بیماری نیز تاثیر قابل توجهی در نتیجه این جراحی دارد. توجه داشته باشید که هر عمل جراحی ای عوارضی در پی دارد ، از این رو انتخاب یک جراح مغز و اعصاب خوب و زبده به سهولت از میزان این عوارض کاسته و بیمار را در کسب نتایج بهینه از جراحی مغز و اعصاب یاری خواهد نمود.

 

 

وظایف جراح مغز و اعصاب

باید قبل از شروع پروسه درمان و جراحی مغز و اعصاب در گرگان ، بیمار و همراهان وی را از تکنیک جراحی و خطرات احتمالی آن مطلع نماید. حس اعتماد را هنگام شرح بیماری و توضیح روند درمان ، در بیمار خود ایجاد نماید. جراح مغز و اعصاب خوب در شمال که مهارت و تبحر زیادی دارد ، می بایست بر اساس تخصصی که در یکی از حیطه های بیماری‌ های جمجمه یا نخاع دارد ، بتواند در راستای بهبود وضعیت بیمار ، یک متد درمانی مناسب ارائه نماید.

 

جراح مغز و اعصاب شمال - دکتر شمس

 

چه زمانی باید به جراح مغز و اعصاب مراجعه نمود ؟

در صورتی که راه رفتن برای تان دشوار شده و درد ستون فقرات یا کمر امکان راه رفتن را از شما سلب کرده باشد باید به بهترین جراح مغز و اعصاب شمال مراجعه نمایید. چنانچه طی روز با سر دردهای غیر قابل تحمل روبرو هستید و امکان التیام آن با هیچ نوع دارویی میسر نمی شود ، لازم است که به یک جراح مغز و اعصاب حاذق و کارآزموده مراجعه کنید.

 

 

در صورتی که در طول روز با سر دردهای غیرعادی مواجه هستید و متعاقب آن دچار حالت تهوع می ‌شوید می بایست حتما به بهترین جراح مغز و اعصاب شمال مراجعه نمایید ، چرا که ممکن است این نوع از سر درد بیانگر احتمال ابتلا به تومور مغزی باشد. گرچه لازم به ذکر است که هر سر دردی نمی تواند نشانه ابتلا به تومور مغزی باشد و این تنها یک احتمال و فرضیه است و ممکن است سر درد فرد ناشی از سینوزیت یا میگرن باشد و مبیّن هیچ گونه بیماری حادی نباشد.

درباره نویسنده

پاسخ

Call Now Buttonبا ما در تماس باشید